Prije početka recenzije postavio bih nekoliko točaka kao uvod.

Točka 1. Autor ovog teksta je veliki obožavatelj stripova (ponosan vlasnik cijele kolekcije Duha sa sjekirom) i filmova snimljenih prema stripovima.

Točka 2. Dlakavost naslovnog lika koja je smatrana privlačnom i muževnom podgrijava nadu autoru ovog teksta da će i on jednom biti primjećen.

Točka 3. Autor smatra da je jedan od realnijih superjunaka sa svom svojom nadrkanošću i manama, nego  savršeni „ja sam dečko iz susjedstva“ Superman ili dosadno moralni Captain America.

Točka 4. Hugh Jackman je bog!

Točka 5. Nema rasprave o točki 4.

Dragi Bože, kada sam se žalio na svrab u donjem dijelu leđa nisam mislio da to ovako riješiš.

Dakle nakon uvodnih točaka prilično je jasno da ja novi film o Wolverineu ne mogu nikako ocijeniti kao loš. Imamo Hugha Jackmana („Swordfish“, „Prestige“, „Van Helsing“) kao Wolverinea, imamo samuraje (nije ih sedam), imamo ninje (nije Michael Dudikoff). Nakon prelošeg „X-Men: The Last Stand“, trećeg filma o X-Menovima (ah, ti treći dijelovi trilogija) i „X-Men Origins: Wolverine“ koji unatoč odličnoj glumačkoj postavi na čelu sa Jackmanon, Lievom Schreiberon („Defiance“, „Scream 1,2 i 3“, „The Manchurian candidate“) i Ryanom Reynoldsom (mrzim ovog tipa) nije ispunio očekivanja, vraćanje X-Men franšize (kao i priče) na početak s „X Men: First Class“ je donio pozitivne kritike i dobar temelj za nastavak priče o timu mutanata. Radnja „The Wolverine“ je smještena nakon događaja iz trećeg dijela X-Men trilogije te će služiti kao poveznica za sljedeći film iz X-Men franšize (X-Men: „Days Of Future Past“) koji izlazi 2014. godine. Ako mislite da sam sada upilao, čekajte da vidite specijal o kralju Darkwooda koji je u pripremi.

Toliko o pozadini filma. Dakle, radnja filma „The Wolverine“ se događa u Japanu u suvremeno doba. Nakon nedostatka „happy-enda“ za Logana nakon trećeg X-Mena (smrt Jean Grey), Wolverine se povlači u osamu i nada se da će svijet zaboraviti na njega. Poziv osobe iz njegove prošlosti (2. svjetski rat) vraća ga na „svjetla pozornice“ dok se odvijaju zakulisne igre, čiji rezultat je Loganov gubitak moći samozacijeljenja. Inatljiv kakav je, Logan u tome pronalazi novi razlog za život i osvetu, u kojem mu pomažu Mariko i Yukio, dvije neprivlačne „žute“ cure. Priznat se ipak mora da je glavni negativac preloš i da je to jedno od razočaranja filma. Uz to još smetaju tri glavne ženske uloge. Kiks sa Svetlanom kao Viper je teško oprostiv, jer je cura totalno limitirana kao glumac da bi u svojoj lošosti i Dolores Lambašu posramila, dok kiks sa dvije japanske debitantice ipak ostavlja neke upitnike. Tao Okamoto koja glumi Mariko je očito dobila ulogu zbog visine (da ne bi previše odskakala od 188 cm visokog Jackmana), dok buljava Yukio više podjeća na Golluma nego na nekakvu heroinu. Mangold je očito pokušao što i Shane Black sa „Iron manom 3“; prvo baciti naslovnog superjunaka na „dno“ i natjerati ga da se zapita, da bi onda kao feniks iz pepela se izdigao jači nego ikad. Je li to dobitna kombinacija na vama je da odlučite.

Mini spoiler: pričekajte da se „credits“ izvrti, jer kao i u Marvelovima filmovima, imamo „post-credits scene“ koja će poslužiti kao spoj „The Wolverinea“ sa „X-Men: Days Of Future Past“.

IMDB ocjena: 7.1

Moja ocjena: 99.99